Slider – Blog van Cedric Dubois

Cedric Dubois

Iemand drukte te vroeg

Vandaag is een nieuwe reclamecampagne van Telenet gestart, namelijk www.telenetdruktopdeknop.be. Op de site staat een flashfilmpje die ons warm moet maken voor iets dat te gebeuren staat donderdag om middernacht. Zoals gewoonlijk werd op bepaalde forums volop gespeculeerd over de mogelijke veranderingen. Zo ook op het forum van Telenet zelf. Een van die posts was de volgende:

Campagne om snelheidsverhoging in de kijker te zetten

Teaser start vanaf 10/12 tem 13/12 in de kranten en op de radio : “Donderdagnacht drukt Telenet op de knop”
Ontknoping op 14/12 : “Afgelopen nacht heeft Telenet op de knop gedrukt : 150.000 ComfortNet klanten surfen nu 4x sneller. Hebt u een ander abonnementstype, surf dan snel naar www.telenetdruktopdeknop.be”
ComfortNet en BasicNet klanten en ExpressNet en TurboNet klanten uit Leuven en Brussel, krijgen hierover een kaartje met verwijzing naar de landingspagina (wordt verstuurd vanaf 13/12)
Alle andere internet klanten krijgen een e-mail (dropdatum nog te bevestigen) waarbij we aankondigen dat Telenet ook voor hen op de knop gaat drukken in de eerste helft van 2008 en een verwijzing naar een landingspagina waar ze de planning van de werken kunnen consulteren.
Onder hetzelfde thema (supersnel en knop) doen we samen met Q-Music een wedstrijd in de ochtendshow van Deckers&Ornelis. Elke ochtend van 17/12 tem 20/12.
De opgenomen stemmen van BV’s worden versneld weergegeven en de luisteraars moeten raden wie de BV is. Elke dag geven we 3 laptops weg en 3 internetabonnementen (in totaal dus 12 winnaars).

Omwille van de details was dit reeds geloofwaardiger, maar een moderator bracht uiteindelijk duidelijkheid met deze post.




No comments

No comments yet. Be the first.

Leave a reply